مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 08:402023-01-14اجتماعي

توصیه های طلایی به داوطلبان در فاصله چند روز مانده به کنکور


یک مشاور تحصیلی به کنکوری ها توصیه کرد، این چند روز باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری را به مرور دروس، جمع بندی، رفع اشکال، تست زنی و تحلیل تست های سالهای گذشته اختصاص دهند.

- ایسنا/کرمانشاه یک مشاور تحصیلی به کنکوری ها توصیه کرد، این چند روز باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری را به مرور دروس، جمع بندی، رفع اشکال، تست زنی و تحلیل تست های سالهای گذشته اختصاص دهند.

نعمت فتحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت چند روز پایانی باقیمانده تا برگزاری کنکور سراسری، گفت: کنکوری ها در آخرین روزهای باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری باید دروس پایه های مختلف تحصیلی را به شکل مفهومی تورق سریع بزنند، چون مفاهیم درسی با جمع بندی، مرور و تورق سریع در ذهن داوطلبان تثبیت خواهد شد و داوطلبانی که در هفته پایانی باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری احساس ناتوانی،خستگی و تنبلی داشته باشند و جمع بندی و مرور آموخته های خود را نداشته باشند، از دور رقابت با سایر کنکوری ها خارج خواهند شد و نخواهند توانست نتیجه خوبی از کنکور بگیرند.

فتحی تاکید کرد: اگر داوطلبان آزمون سراسری در هفته پایانی مرور نداشته باشند، یکسری نکات مهم که در پاسخگویی به سوالات اهمیت زیادی دارد را فراموش کرده و سرجلسه آزمون با مشکلاتی مواجه خواهند شد و نخواهند توانست نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های طلایی به داوطلبان در فاصله چند روز مانده به کنکور

توصیه های طلایی به داوطلبان در فاصله چند روز مانده به کنکور