مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 08:352023-01-14اقتصادي

لزوم تغییر سوخت نانوایی های دوگانه سوز کلاله/ سوخت جایگزین تأمین می شود


فرماندار کلاله با بیان اینکه تغییر سوخت نانوایی های دوگانه سوز شهرستان از الزامات است، گفت: خبازان نگران تأمین و دریافت سوخت جایگزین نباشند.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با بیان اینکه تغییر سوخت نانوایی های دوگانه سوز شهرستان از الزامات است، گفت: خبازان نگران تأمین و دریافت سوخت جایگزین نباشند.

فرهاد شیبک شامگاه جمعه 23 دی ماه 1401 در جلسه مشترک کارگروه آرد و نان و مدیریت بحران شهرستان کلاله اظهار کرد: با اقدامات صورت پذیرفته، تاکنون زیرساخت های دوگانه سوز در حدود 53 درصد خبازی های شهری و روستایی کلاله ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه با کاهش دمای هوا در دهه پایانی دی ماه شاهد افزایش میزان مصرف گاز طبیعی در استان گلستان هستیم، ادامه داد: خبازان کلاله در راستای صرفه جویی در مصرف گاز از سالم بودن سیستم دوگانه سوز اطمینان حاصل کنند و در صورت داشتن مشکلات احتمالی در سیستم آن را مرتفع کرده و با سوخت دوم نان پخت نمایند.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی که مجهز به سیستم دوگانه سوز هستند هیچگونه نگرانی در تأمین سوخت گازوییل و گاز LPG نداشته باشند، خاطرنشان کرد: خبازان بدون نوبت و با ثبت تقاضا در سامانه، سوخت خود را جهت پخت نان دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر سوخت نانوایی های دوگانه سوز کلاله/ سوخت جایگزین تأمین می شود

لزوم تغییر سوخت نانوایی های دوگانه سوز کلاله/ سوخت جایگزین تأمین می شود