مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 04:302023-01-14ورزشي

امامی: دیدار دبیر با لالوویچ ابعاد بسیار زیاد و مهمی داشته است


دبیر در دیدارش با رییس اتحادیه جهانی کشتی موارد زیادی را صحبت کرده است که قطعا جزییات آن را با اصحاب رسانه در میان خواهد گذاشت.

- محمد ابراهیم امامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار رییس فدراسیون کشتی ایران و رییس اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: علیرضا دبیر با هماهنگی قبلی به دیدار نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی به صربستان رفت.

بر همین اساس دبیر عصر روز چهارشنبه راهی بلگراد صربستان شد و پس از رسیدن به صربستان با لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی جلساتی را برگزار کرد.

در این جلسات مذاکرات و صحبت های متفاوتی انجام شد که یکی از آنها توسعه ورزش کشتی در ایران و  جهان بود، همچنین در این دیدار در خصوص مسائل داوری کشتی هم میان طرفین بحث و تبادل نظر شد.

علیرضا دبیر در این دیدار به پتانسیل بالای داوران کشتی ایران نیز اشاره کرد تا اتحادیه جهانی کشتی در نظر داشته باشد که داوران ایرانی می توانند در عرصه بین المللی و جهانی حضور مؤثرتری داشته باشند.

وی افزود: یکی دیگر از مباحثی که دبیر با لالوویچ مطرح کرده است مسائل پیش روی کشتی در سال پیش از المپیک بوده است، چرا که ما پیش از المپیک رقابت های بسیار مهمی را در سطح قاره و جهان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامی: دیدار دبیر با لالوویچ ابعاد بسیار زیاد و مهمی داشته است

امامی: دیدار دبیر با لالوویچ ابعاد بسیار زیاد و مهمی داشته است