مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 23:402023-01-13اقتصادي

آزادسازی 10 هکتار اراضی کشاورزی در ملارد


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد از آزادسازی 10 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان ملارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حمید احمدی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد، از تخریب 32 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای علی بیات شهرستان ملارد و آزادسازی 10 هکتار اراضی کشاورزی خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: با دستور دادستان شهر صفادشت و در اجرای تبصره ماده 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی، 32 مورد ساخت و ساز غیرمجاز مشتمل بر 35 مترمربع بنا و 2000 مترمربع محوطه سازی تخریب شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد ادامه داد: در اجرای این دستور یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان، کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

احمدی تاکید کرد: در شهرستان ملارد با توجه به وسعت اراضی و سرعت تاسف آور ساخت و ساز غیرمجاز، عدم تناسب نیرو و امکانات با حجم تغییر کاربری غیرمجاز کاملا مشهود است و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و باغات مگر با عزم جدی و همکاری کلیه دستگاه های ذیربط میسر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: معضل دیگری که جهاد کشاورزی ملارد مکررا با آن روبروست، عدم تامین به موقع ماشین آلات مورد نیاز در اجرای آرای تخریب و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 10 هکتار اراضی کشاورزی در ملارد

آزادسازی 10 هکتار اراضی کشاورزی در ملارد