مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 23:002023-01-13اقتصادي

یخ بندان کم سابقه در منطقه سیستان/اعزام6دستگاه تانکر برای آبرسانی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اعزام و استقرار 6 دستگاه تانکر آبرسانی سیار در مناطق مختلف سیستان برای خدمات رسانی به مردم خبر داد.

- علیرضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، افزود: با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده ناشی از سرمای شدید و یخ بندان بی سابقه در منطقه سیستان این شرکت نسبت به اعزام 6 دستگاه تانکر برای خدمات رسانی به ساکنان منطقه اقدام کرد.

وی با بیان اینکه سرمای شدید باعث یخ زدن کنتورهای آب مشترکان شده و این موضوع مردم را در مضیقه قرار داده است، ادامه داد: در جلسه اخیر ستاد بحران سیستان مقرر شد در صورت نیاز تعداد تانکرها افزایش یابد، در حال حاضر مجموعاً یک دستگاه تانکر با ظرفیت 30 و پنج دستگاه به ظرفیت 12 مترمکعب در منطقه مستقر است.

استمرار آبرسانی سیار به تعدادی از مشترکان روستایی شهرستان زهک این مقام مسئول در اظهاراتی دیگر نیز گفت: خدمات رسانی به مشترکان روستایی شهرستان زهک که آب شرب منازل شان به دلیل یخ زدگی لوله و کنتور قطع شده، از طریق تانکر آبرسانی سیار درحال انجام است.

وی ادامه داد: با اعزام یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار توسط شرکت آب و فاضلاب استان، به شهرستان زهک، آبرسانی به مشترکان روستایی که به دلیل سرمای شدید و یخ زدگی لوله های روکار و کنتورهای آب، دچار قطعی آب شبکه شده بودند به صورت سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ بندان کم سابقه در منطقه سیستان/اعزام6دستگاه تانکر برای آبرسانی

یخ بندان کم سابقه در منطقه سیستان/اعزام6دستگاه تانکر برای آبرسانی