مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 22:552023-01-13دانش

امتحانات 4 دانشگاه تهران فردا «حضوری» برگزار می شود


با اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات ، مدارس و دانشگاههای تهران در روز شنبه 24 دی ماه، برخی دانشگاه های تهران، درباره نحوه برگزاری امتحانات فردا تصمیم گیری کردند و تاکنون چهار دانشگاه اعلام کرده اند که امتحانات خود را به صورت حضوری برگزار می کنند.

- با اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات ، مدارس و دانشگاههای تهران در روز شنبه 24 دی ماه، برخی دانشگاه های تهران، درباره نحوه برگزاری امتحانات فردا تصمیم گیری کردند و تاکنون چهار دانشگاه اعلام کرده اند که امتحانات خود را به صورت حضوری برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استانداری استان تهران عصر امروز از تعطیلی دانشگاه های این تهران در روز شنبه 24 دی ماه خبر داد.

با توجه به همزمانی اعلام این مصوبه استانداری، با روزهای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاهها، مراکز آموزش عالی تصمیمات متفاوتی اتخاذ کردند.

لغو امتحانات دانشگاه شهیدبهشتی بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهیدبهشتی، امتحانات پایان نیم سال اول سال تحصیلی 1402-1401 این دانشگاه براساس برنامه ریزی های قبلی به صورت حضوری برگزار می شود.

بنابر این تصمیم، دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این مرکز آموزشی موظف هستند بر اساس برنامه ریزی قبلی در امتحاناتی که روز شنبه 24 دی ماه برگزار می شود، به صورت حضوری شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات 4 دانشگاه تهران فردا «حضوری» برگزار می شود

امتحانات 4 دانشگاه تهران فردا «حضوری» برگزار می شود