مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 21:552023-01-13اجتماعي

وضعیت برگزاری امتحانات دانشگاه های تهران در فردا


در پی اعلام استانداری تهران در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تهران در فردا، برخی دانشگاه ها در خصوص برگزاری امتحانات دانشجویان خود در روز فردا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، قدرت الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در خصوص برگزاری امتحانات دانشجویان در روز فردا، 24 دی ماه اظهار کرد: اگر به هر دلیلی برخی دانشگاه نسبت به برگزاری امتحانات خود در زمان دیگری معذوریتی دارند، می توانند امتحانات خود را فردا برگزار کنند.

پیشتر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرده بود: با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، کلیه مراکز آموزشی و مدارس و دانشگاه ها، به جز مقطع پایه 12 به علت امتحانات سراسری، فردا تعطیل هستند.

  اما برخی دانشگاه ها در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات خود در روز فردا، 24 دی ماه اطلاعیه هایی صادر کرده اند که در ادامه آورده می شود.

  دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: امتحاناتی که بر اساس برنامه ریزی قبلی مقرر بود در روز شنبه 24 دی ماه 1401 برگزار شود، لغو شده و در روز شنبه 8 بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت برگزاری امتحانات دانشگاه های تهران در فردا

وضعیت برگزاری امتحانات دانشگاه های تهران در فردا