مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 21:112023-01-13بين الملل

وزیر خارجه در لبنان: صورت جلسه صادرات گاز به یک کشور را اروپایی امضا کرده ایم


امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفتهر زمان مقامات لبنانی آمادگی خودشان را برای دریافت سوخت اعلام کنند، آماده صادرات هستیم.

صورت جلسه صادرات گاز به یک کشور را اروپایی امضا کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران، دوست روزهای سخت لبنان بوده و خواهد بود.

حسین امیر عبداللهیان در نشست مطبوعاتی مشترک با عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان در بیروت گفت: ایران با دارا بودن امکانات و توان تکنولوژی برتر آماده ساخت نیروگاه های برق مورد نیاز لبنان در چارچوب توافقی که صورت خواهد گرفت، است.

وزیر امور خارجه ایران همچنین در این نشست در پاسخ به سوالی در مورد روند انتخاب رییس جمهور لبنان و دخالت ایران در این قضیه گفت: ما هیچ دخالتی در امور داخلی لبنان نداریم.

امیرعبداللهیان در بخش دیگری از صحبت های خود در این زمینه تصریح کرد: ما همه جریان های سیاسی در لبنان را دعوت می کنیم که در مسیر گفت وگو و توافق هرچه زودتر نسبت به انتخاب رییس جمهور این کشور و تکمیل فرایند سیاسی در لبنان اقدام کنند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران افزود: تردیدی نداریم که جریان های سیاسی مختلف در لبنان با شایستگی و بدون هرگونه مداخله خارجی قادر به تعیین رییس جمهور خود خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه در لبنان: صورت جلسه صادرات گاز به یک کشور را اروپایی امضا کرده ایم

وزیر خارجه در لبنان: صورت جلسه صادرات گاز به یک کشور را اروپایی امضا کرده ایم