مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 20:002023-01-13اجتماعي

شناسایی 30 مسیر گردشگری خوراک در گیلان


سرپرست معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی استان گیلان از شناسایی 30 محور و مسیر گردشگری در استان گیلان خبر داد که در این مسیرها رستوران ها، امکانات خدماتی رفاهی و اقامتی بصورت کامل مشخص می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا حسن پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گردشگری خوراک یا گردشگری غذایی را می توان به عنوان یک پدیده اجتماعی است، اظهار کرد: گردشگری خورانی به طور معمول با یک بازدید کلی از مراحل و نحوه تهیه غذا همراه است که با جذب گردشگر به استان گیلان کمک می کند.

وی با اشاره به جزییات گردشگری غذایی در استان گیلان گفت: آشنایی با انواع خوراکی و نوشیدنی، بررسی میکروبیولوژی مواد خوراکی، بازدید از مزارع کاشت و پرورش مواد گیاهی و گوشتی و نحوه عرضه آن به بازار از جمله جزییات گردشگری غذایی در گیلان است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی استان گیلان با بیان اینکه ایجاد ارتباط میان مسیرها، مکان سنتی و غذای سنتی همیشه با توجه و استقبال خوبی رو به رو می شود، تصریح کرد: امروزه در بسیاری از مناطق جغرافیایی تلاش می شود تا با حفظ آثار و بافت سنتی و مرتبط کردن آن با فرهنگ غذایی، به جذب گردشگران خوراک کمک شود.

حسن پور از شناسایی 400 نوع تنوع خوراک در استان گیلان خبر داد و گفت: در استان گیلان با تنوع خوراک به حدود 400 نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 مسیر گردشگری خوراک در گیلان

شناسایی 30 مسیر گردشگری خوراک در گیلان