مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 19:452023-01-13سياسي

بررسی مشکلات بند نسوان زندان همدان توسط دادستانی


مشکلات بند نسوان زندان همدان توسط دادستان مرکز استان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر با حضور در بند نسوان زندان مرکزی این استان گفت: با توجه به نوع درخواست ها، دستورات لازم به منظور بهره مندی آنان از ارفاقات و امتیازات قانونی، مرخصی و یا عفو برای انجام اقدامات مقتضی صادر شد.

وی افزود: امروز به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهراء (س) و روز زن؛ در بند نسوان زندان مرکزی همدان حاضر و پیگیر مطالبات و خواسته های آن بانوان شد.

دادستان همدان با بیان اینکه راه برای اصلاح و بازگشت به زندگی و در آغوش گرم خانواده بودن زندانیان باز است، گفت: توسل به آموزه های اسلامی به ویژه سیره فاطمی، هر انسانی را از گرفتارهای نفسانی دور می سازد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد زندانیان بند نسوان استان اندک است و البته همین هم نباید باشد، اظهار کرد: جایگاه و مقام زن ارزش بالایی دارد و این زندانیان نیز می توانند با شناخت سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مسیر زندگی را یافته و برای بازپروری و تحول همه جانبه خود تلاش کنند.

دادستان همدان در ادامه عنوان کرد: در طول سال به طور مستمر با حضور در زندان، به مشکلات و مطالبات مددجویان رسیدگی می شود و امروز ویژه تر این مهم انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات بند نسوان زندان همدان توسط دادستانی

بررسی مشکلات بند نسوان زندان همدان توسط دادستانی