مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 19:452023-01-13ورزشي

تمرکزمان را روی قهرمانی گذاشته ایم/ جاوید گره گشای مس است


سرمربی تیم مس سونگون ورزقان با بیان اینکه مهدی جاوید نقش بسزایی در موفق این تیم داشته تاکید کرد: تمام تمرکزمان را صرف کسب عنوان قهرمانی خواهیم کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی تیم مس سونگون ورزقان با بیان اینکه مهدی جاوید نقش بسزایی در موفق این تیم داشته تاکید کرد: تمام تمرکزمان را صرف کسب عنوان قهرمانی خواهیم کرد.

سعید تقی پور، پس از پیروزی تیمش برابر فرش آرا مشهد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیش بینی می کردیم که بازی سختی را در پیش رو داشته باشیم و با تلاش بازیکنانمان توانستیم در لحظات ابتدایی دروازه فرش آرا را بگشاییم و در حفظ برتری نیز موفق عمل کردیم و با اتکا به باتجربه بودن بازیکنانمان موفق شدیم در نیمه دوم سه گل دیگر را هم وارد دروازه حریف کنیم و در نهایت بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در واکنش به عدم حضور تماشاگران در رقابت های فوتسال متذکر شد: امیدوارم بزودی شرایط حضور تماشاگران فوتسال و بخصوص هواداران مس سونگون در سالن مهیا شود، چرا که حضور تماشاگران در کنار تیم پرطرفداری همچون مس سونگون ورزقان، می تواند در ادامه کار کمک شایانی را به موفقیت مان کند.

تقی پور در رابطه با نقش مهدی جاوید در موفقیت تیمش افزود: درخشش جاوید بی تلاش نبوده، این بازیکن هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شخصیتی کم نظیر است و اکنون با حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکزمان را روی قهرمانی گذاشته ایم/ جاوید گره گشای مس است

تمرکزمان را روی قهرمانی گذاشته ایم/ جاوید گره گشای مس است