مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 19:252023-01-13ورزشي

تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم


سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، گفت: تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم.

- اسماعیل تقی پور بعداز پیروزی تیمش برابر فرش آرا در لیگ برتر فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از هفته قبل می دانستیم که بازی سختی مقابل تیم با شخصیتی مثل فرش آرا داریم لذا آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و از همان ثانیه های ابتدایی بازی کنترل بازی را در دست داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان داشت: با کسب گل اول تیم حریف مجبور به بازی پاور پلی شد و ما توانستیم تا پایان نیمه نخست نتیجه یک بر صفر را حفظ کنیم.

تقی پور اضافه کرد: با تغییر برنامه در نیمه دوم به خواسته هایمان دست یافتیم و بازی را با اختلاف 5 گل پیروز شدیم.

وی در خصوص کسب مجوز حضور هواداران در مسابقات والیبال اذعان کرد: ما نیز پیگیر حضور هواداران بودیم ولی به ما گفتند فدراسیون فوتبال چنین مجوزی را صادر کند و ما امیدواریم که این مجوز برای بازی های فوتسال نیز صادر شود تا هم ما و هم علاقه مندان به بازی فوتسال از تماشای بازی لذت ببرند.

تقی پور با اشاره به درخشش مهدی جاوید اظهار کرد: جاوید به خودی خود که آقای گل نشده وی به رغم داشتن شخصیتی بالا از تجربه و تکنیک خوبی برخوردار است و بارها شاهد هنرنمایی این بازیکن بودیم و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم

تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم