مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 18:502023-01-13سياسي

اهانت کنندگان به ارزش های اسلامی دچار سرنوشت سلمان رشدی می شوند


بدون تردید هرکسی بخواهد نسبت به ارزش ها و مقدسات جمهوری اسلامی ایران اهانتی داشته باشد بدون تردید به سرنوشت افرادی همچون سلمان رشدی دچار می شود.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: بدون تردید هرکسی بخواهد نسبت به ارزش ها و مقدسات جمهوری اسلامی ایران اهانتی داشته باشد بدون تردید به سرنوشت افرادی همچون سلمان رشدی دچار می شود.

سید محمود حسینی پور امروز در حاشیه حضور در همایش علما و روحانیون غرب مازندران که در نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی در اهانت به مراجع عظام تقلید محور برگزاری این همایش عظیم با حضور بیش از 500 علما و روحانیون در غرب استان و نوشهر بوده است، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سه ماه اخیر اقدام به توطئه های زشتی علیه ما کردند که به نوعی در ماه اخیر امپراتوری رسانه ای هجمه های زیادی را از نظر خودشان وارد کردند.

وی افزود: لذا ملت ایران همچون اول انقلاب تاکنون که توطئه های زیادی را خنثی کرده است این ترفند معاندان نظام را نقش برآب کرد.

استاندار مازندران، تصریح کرد: غربی ها که مدعی پایبندی به اصول اخلاقی قواعد بین المللی هستند متاسفانه خودشان ابتدایی ترین اصول را زیر پا می گذارند بطوریکه اهانت به ارزش های انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت کنندگان به ارزش های اسلامی دچار سرنوشت سلمان رشدی می شوند

اهانت کنندگان به ارزش های اسلامی دچار سرنوشت سلمان رشدی می شوند