مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 18:352023-01-13اجتماعي

خدمت رسانی آستان قدس رضوی برای اسکان و اطعام مسافران قطارهای مشهد


به دنبال بروز اختلال و تاخیر در برنامه حرکت قطارهای راه آهن مشهد، آستان قدس رضوی از صبح امروز خدمت رسانی به مسافران این قطارها را آغاز کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی به دنبال بروز اختلال و تاخیر در برنامه حرکت قطارهای راه آهن مشهد، آستان قدس رضوی از صبح امروز خدمت رسانی به مسافران این قطارها را آغاز کرد.

سرمای شدید و یخبندان روزهای اخیر، منجر به بروز مشکلاتی در تردد قطارهای از مبدا یا به مقصد مشهد شده و صبح امروز نیز مسافران قطار مشهد تهران، به دلیل سرمای شدید و یخ زدگی سیستم ترمز قطار، با اتوبوس از حوالی ایستگاه تربت حیدریه به مشهد بازگردانده شدند.

پیرو بروز این مشکل برای مسافران قطارها، که اکثر آن ها زائران امام هشتم(ع) هستند، تمامی دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی، از جمله آستان قدس رضوی، شهرداری و فرمانداری مشهد برای حل مشکل پیش آمده تمام توان خود را پای کار آورده اند.

با دستور تولیت آستان قدس رضوی، معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی و معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از صبح امروز برای اسکان و اطعام آن ها خدمات خود را آغاز کردند.

امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی در خصوص این اقدام اظهار کرد: با توجه به سرمای بی سابقه چند روز اخیر مشهد و مشکلاتی که برای حرکت قطارها ایجاد شده است، مطلع شدیم تعدادی از زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی آستان قدس رضوی برای اسکان و اطعام مسافران قطارهای مشهد

خدمت رسانی آستان قدس رضوی برای اسکان و اطعام مسافران قطارهای مشهد