مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 18:302023-01-13حوادث

حریق یک اتاق برق در بازار امام رضا(ع) مشهد


معاون عملیات آتش نشانی مشهد از اقدام به موقع کارکنان این سازمان برای مهار حریق یک اتاق برق در بازار امام رضا(ع) این شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عملیات آتش نشانی مشهد از اقدام به موقع کارکنان این سازمان برای مهار حریق یک اتاق برق در بازار امام رضا(ع) این شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، مهدی رضایی گفت: دقایقی قبل در پی تماس تلفنی با سامانه 125 واعلام مشاهده دود از داخل یک اتاق برق در بازار امام رضا(ع)، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 32، 24 و 2 را به محل حادثه در هشتی پنجم این بازار از سمت میدان 17 شهریور اعزام کرد که با حضور سریع آتش نشانان در محل حریق که در فضایی به وسعت تقریبی 10 متر مربع به وقوع پیوسته بود، به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی به کسی آسیب نرسیده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است، ادامه داد: آتش نشانان پس از انجام عملیات تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق یک اتاق برق در بازار امام رضا(ع) مشهد

حریق یک اتاق برق در بازار امام رضا(ع) مشهد