مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 18:002023-01-13اجتماعي

فعالیت تمامی ادارات اصفهان شنبه 24 دی دور کاری است


بنا به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه 24 دی ماه به صورت دورکار فعالیت می کنند.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند نمود.

شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش نمودن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف گردیدند نسبت به انجام نظارت های لازم و اتخاذ تمهیدات بدین منظور اقدام نمایند وی تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت های گاز با بازرسی و نظارت های دوره ای و مستمر جهت الزام به عدم مصرف انرژی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تمامی ادارات اصفهان شنبه 24 دی دور کاری است

فعالیت تمامی ادارات اصفهان شنبه 24 دی دور کاری است