مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 17:452023-01-13اجتماعي

مقاوم سازی مدارس در بودجه سال آینده دیده شده است


وزیر آموزش و پرورش که همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد سفر کرده است، روز جمعه در شهرستان بهاباد حضور یافت و از ظرفیت های آموزشی این شهرستان بازدید کرد .

- یوسف نوری در سفر به شهرستان بهاباد از طرح نیمه ساز موزه علوم طبیعی بهاباد بازدید کرد و در خصوص تکمیل این موزه، اظهار کرد: این موزه در راستای راهکارهای تحول بنیادین قرار دارد و باید تکمیل شود.

وی افزود: در این باره به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس نیز تاکید شده که در سر فصل همین امسال و سال آینده، بودجه و اعتبار خوبی برای تکمیل مرحله اول و دوم و سوم این طرح مهم اختصاص یابد.

وی همچنین بر مقاوم سازی مدارس در برابر حوادث طبیعی نظیر زلزله تاکید کرد و افزود : تعدادی از مدارس شهرستان نیز نیازمند مقاوم سازی هستند که دراین زمینه پیگیری خواهد شد تا پس از جذب اعتبار وکددار شدن بودجه در این زمینه نیز اقداماتی انجام شود .

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که دانش آموزان سرمایه های کشور هستند، گفت: سرمایه اجتماعی و اقتصادی، دانش آموزان کشور هستند و باید برای شکوفایی این سرمایه های انسانی تمام توان خود را به کار گیریم.

نوری ادامه داد: اولویت باید تکمیل طرح های مرتبط با آموزش و پرورش باشد و در این زمینه دولت تمام تلاش خود را به کار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی مدارس در بودجه سال آینده دیده شده است

مقاوم سازی مدارس در بودجه سال آینده دیده شده است