مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:202023-01-13ورزشي

افتخارآفرینی ورزشکاران بیماری های خاص برای قم


رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان قم گفت: مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران ام اس در حالی به پایان رسید که 2 ورزشکار قمی موفق شدند یک نشان طلا و یک برنز کسب کنند.

- رسول فرمانی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، با توجه به حضور ورزشکاران قمی در رقابت ورزشی بیماران ام اس کشور طی گفت وگویی بیان کرد: این مسابقات با حضور بیش از 180ورزشکار از 22 استان در 3 رشته دارت، شطرنج و پتانک از 20 الی 23دی ماه در دو بخش آقایان و بانوان در نجف آباد اصفهان برگزار شد، متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف امکان برگزاری مسابقات در رشته پتانک فراهم نشد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران قمی در این مسابقات گفت: در قسمت بانوان محبوبه جهان شاهی در رشته دارت موفق شد اولین مدال طلای استان قم در این مسابقات را کسب کند؛ همچنین مهدی حاج بابایی نیز در رشته شطرنج توانست مدال برنز را برای جامعه ورزش استان قم به ارمغان بیاورد، زهرا وصالی فاضل از قم نیز به عنوان بازیکن اخلاق این رقابت ها از سوی فدراسیون برگزیده شد.

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا قم عنوان کرد: هدف ما این است که در مسابقات مختلفی که در کشور برگزار می شود نمایندگانی را از قم اعزام کنیم؛ رسالت هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ترغیب و تشویق بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی ورزشکاران بیماری های خاص برای قم

افتخارآفرینی ورزشکاران بیماری های خاص برای قم