مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:152023-01-13بين الملل

طرح کابینه نتانیاهو برای تضعیف سیستم قضایی مشکل ساز شد


رییس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، از طرح کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای اصلاح سیستم قضایی این رژیم انتقاد، و آن را به مثابه درهم شکستن دستگاه حقوقی تل آویو توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استر هایوت ، رییس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شب گذشته (پنجشنبه، 12 ژوییه) به طور علنی، اعتراض شدید خود به طرح اصلاح سیستم قضایی به ریاست یاریو لوین وزیر دادگستری کابینه جدید بنیامین نتانیاهو را اعلام کرد.

طبق گزارش وبگاه اینترنتی شبکه المیادین به نقل از پایگاه خبری آی 24 ، این قاضی صهیونیست در کنفرانس سالانه شورای حقوق عمومی گفته است: این یک حمله لجام گسیخته به سیستم قضایی است، گویی این نظام، دشمنی است که باید مورد حمله قرار گیرد و تحت سلطه قرار گیرد .

هایوت به عنوان رییس دادگاه عالی و در سخنانی طولانی، نارضایتی شدید خود را از طرح لوین به وضوح بیان کرد.

او در جمله ای طعنه آمیز درخصوص هدف از ایجاد چنین طرحی گفت: بسیار مسخره است که طراحان و مجریان این ایده، نامش را گامی برای اصلاح نظام قضایی بگذارند! وی با زیرسوال بردن روش وزیر دادگستری کابینه نتانیاهو برای اجرای این طرح، افزود: این طرح برای درهم شکستن دستگاه قضایی است و به منظور واردکردن ضربه ای مهلک به استقلال قوه قضاییه و تبدیل آن به یک قدرتی خاموش طراحی شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کابینه نتانیاهو برای تضعیف سیستم قضایی مشکل ساز شد

طرح کابینه نتانیاهو برای تضعیف سیستم قضایی مشکل ساز شد