مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:362023-01-13سياسي

انقلاب الگوی سایر ملت ها برای مبارزه با استکبار است


انقلاب اسلامی کانون بیداری و الگوی سایر ملت ها برای مبارزه و مقابله با قدرت های بزرگ و دمیدن روحیه استکبارستیزی در میان آنان است.

- بوشهر- امام جمعه موقت دلوار گفت: انقلاب اسلامی کانون بیداری و الگوی سایر ملت ها برای مبارزه و مقابله با قدرت های بزرگ و دمیدن روحیه استکبارستیزی در میان آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه های امروز نماز جمعه دلوار ضمن تبریک سالروز میلاد بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا و روز مادر و تولد امام خمینی اظهار داشت: سادگی و سیره حضرت زهرا بقدری آموزنده و پاک است که هر زن آزاده ای در جهان او را چنان قدیسه ای تحسین می کند.

وی اضافه کرد: زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه های آسمانی تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ و تکبیر و تسبیح جشن گرفتند که خداوند لقب کوثر را به وی اعطا کرد.

امام جمعه موقت دلوار افزود: زندگی افتخار خاندان وحی است و چون خورشید بر تارک اسلام عزیز می درخشد.

در چنین روزی از صلب پیامبر اکرم دختری پا به عرصه وجود نهاد که همتای علی سر منشأ و ریشه سلسله امامت و ولایت و الگوی تمامی مؤمنین و موحدین به ویژه بانوان و مادران است بانویی که گل سرسبد تمامی بانوان عالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب الگوی سایر ملت ها برای مبارزه با استکبار است

انقلاب الگوی سایر ملت ها برای مبارزه با استکبار است