مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:302023-01-13سياسي

دشمنان به اراده و اقتدار ایران اسلامی پی برده اند/ آمریکا باید از منطقه اخراج شود


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: در دنیای امروز می گویند کسانی که در حوزه پهپادی قوی هستند، قدرت بیشتری دارند و در حال حاضر ما در این حوزه قدرت بالایی داریم و این بسیار ارزشمند است و آمریکایی ها و دشمنان هم به خوبی به این مهم پی برده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: یک چشمه جوشان و رحمت خدا که باعث می شود ما با تقوای الهی آشنا شویم، نسبت به آن شناخت پیدا کنیم، آن را بفهمیم و به آن عمل کنیم، قرآن کریم است.

وی ادامه داد: این چشمه رحمت خدا بیانات نورانی رسول گرامی اسلام (ص) است، هر چه این ها را بیشتر بشناسیم و بیشتر بفهمیم، بیشتر به مسئله مهم تقوا پی می بریم و شناخت پیدا می کنیم و همه همت می کنیم که جامعه ما با تقوا زیبا شود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: هر چه بدی می بینیم از بی تقوایی است، اگر در محیط خانواده اعضای خانواده احترام یکدیگر را رعایت نکنند، علت آن بی تقوایی است، اگر در اداره مردم مورد تکریم قرار بگیرند، این محصول تقواست، آدم باتقوا و باشخصیت برای مردم حرمت قائل است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انسان با تقوا، انسانی با کرامت و باشخصیت است، خداوند فرموده ان اکرمکم عندالله اتقاکم ، اگر کسی شخصیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به اراده و اقتدار ایران اسلامی پی برده اند/ آمریکا باید از منطقه اخراج شود

دشمنان به اراده و اقتدار ایران اسلامی پی برده اند/ آمریکا باید از منطقه اخراج شود