مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:302023-01-13اقتصادي

مصرف گاز معادل 4 میلیون بشکه نفت خام در 24 ساعت گذشته!


وزیرنفت با بیان اینکه پنجشنبه شاید سردترین شب امسال بود و مصرف در بخش خانگی از 685 میلیون متر مکعب در روز گذشت، اظهار کرد:این مقدار گاز معادل حدود 4 میلیون بشکه نفت خام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی ظهر امروز (جمعه 23 دی ماه) در کارگروه هماهنگی و تأمین پایدار سوخت زمستانی سال 1401 در محل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه هم اکنون روزانه 989 میلیون متر مکعب گاز خام از میدان های مستقل گازی و مشترک در حال تولید است، گفت: این مقدار گاز در 21 پالایشگاه گازی کشور تا این لحظه بدون هیچ مشکلی در حال فرآورش است؛ ضمن آنکه گاز شیرین تولیدی از پالایشگاه ها با استفاه از ایستگاه های تقویت فشار و خطوط فشار قوی از جنوب کشور به نقاط مصرف ارسال می شود.

وی با تأکید بر اینکه تدابیر لازم در زمینه مدیریت مصرف گاز در صنایع عمده، نیروگاه ها و پتروشیمی ها از مدت ها پیش اندیشیده شده است، گفت: کارکنان صنعت نفت به صورت شبانه روزی هم اکنون آماده باش هستند تا مشکلی در روند عرضه و تقاضای سوخت پیش نیاید.

اوجی با اشاره به قطع گاز وارداتی از سوی کشور ترکمنستان از 6 صبح روز پنجشنبه (22 دی ماه) به کشور گفت: به دلیل سرمای شدید هوا گاز بخش خانگی در کشور دوست و برادر ترکمنستان قطع شده است؛ اما همکاران من در استان های شمالی کشور با تغییری که در آرایش خطوط فشار قوی گاز در آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز معادل 4 میلیون بشکه نفت خام در 24 ساعت گذشته!

مصرف گاز معادل 4 میلیون بشکه نفت خام در 24 ساعت گذشته!