مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:252023-01-13سياسي

80 درصد مصوبات سفر قبلی در حوزه بانوان عملیاتی شده است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: 80 درصد مصوبات سفر گذشته به استان در حیطه بانوان عملیاتی و اجرایی شده و اعتبارات مطلوب تری نیز در سال آینده دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انسیه خزعلی ظهر جمعه در مراسم مراسم دختران سلیمانی و جشن میلاد حضرت زهرا(س) گفت: بسیار شنیده ایم که زنان نیمی از جامعه و سازنده نیمی دیگر هستند و این همان مزیت نسبی بی بدیلی است که خلقت به زن عطا کرده و ملت به عنوان پشتوانه به آن تکیه می کند.

وی ادامه داد: زنان ما به ارزشمندی این داشته ها واقف هستند و به فعالیت های مستقیم در بالندگی توسعه پرداخته اند و کار مربیگری نیم دیگر جامعه را بر عهده دارند، زنان ما اجازه نمی دهند هویت اصیل آنها که با موهبت الهی پیوند خورده دستخوش مطامع معاندانی شود که جز به فروپاشی بنیادهای مادی و معنوی این کشور رضا نمی دهند و تلاش می کنند با شعارهای رنگین و پوشالی، بنیان خانواده را متزلزل کنند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: در استان بزرگ و شهیدپرور یزد، زنان نجیب و پرتلاش، تحصیلکرده و خردمند یزد مصداق بارزی از مقاومت در برابر این هجمه ها و نمونه کاملی از سرمایه های بی نظیر کشور هستند به ویِژه با پشتوانه های خالصی همچون فاطمه(س) دارند که بی نام و نشان برای آبادانی این شهر کوشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مصوبات سفر قبلی در حوزه بانوان عملیاتی شده است

80 درصد مصوبات سفر قبلی در حوزه بانوان عملیاتی شده است