مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:202023-01-13سياسي

یادواره شهیدان در بهمیی برگزار شد


با حضور مردم و مسئولان یادواره شهیدان در بهمیی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ یادواره شهدای آبروی محله شهید سید علی کرم دهبان نژاد ، شهید سید مهنا رام نژاد، شهید فرهنگی، سید عباس رام نژاد در شهرستان بهمیی به همت خانواده شهدا و حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی سپاه ناحیه بهمیی، پایگاه مقاومت بسیج امام علی النقی ع و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمیی برگزار شد.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره گفت: اگر مسلمانان در دنیا به دینداری خود افتخار می کنند، مردم ایران نیز سربلند زیر سایه ولایت زندگی می کنند.

حجت الاسلام عبدی پور به نقش شهدا در تداوم راه انقلاب اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا مروری است بر پیام شهدا و بازخوانی مرام آنان تا درسی برای اجرای سبک زندگی در جامعه اسلامی باشد.

وی افزود: شهدا بازوی ولایت و آبروی اسلام شدند و عزت و قدرت ما را بیمه کردند و ما وارثان شهدا هستیم و باید بدانیم که تنها خانواده شهدا وارث آنان نیستند بلکه همه ما از شهدا ارث می بریم.

مشاور استاندار کهگیلویه و بریواحمد گفت: امروز ما 2 گروه رزمنده داریم اول رزمندگانی که مدافع حرم هستند و از حرم اهل بیت دفاع می کنند و دوم رزمندگانی هستند که از حریم انقلاب و ولایت دفاع می کنند و از نفوذ دشمن جلوگیری می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهیدان در بهمیی برگزار شد

یادواره شهیدان در بهمیی برگزار شد