مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:052023-01-13اجتماعي

محدودیت یک طرفه کندوان هنوز اجرا نشد


اجرای محدودیت یک طرفه در محور کندوان قرار بود از ساعت 13 اجرا شود که باتوجه به شرایط عادی ترافیک هنوز اجرا نشده و درصورت ترافیک سنگین در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده های مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد به صورت مقطعی در برخی از محورهای مازندران به صورت پرحجم بوده و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی افزود: معمولا پایان هفته ها شاهد افزایش حجم بار در جاده های شمال هستیم که براساس وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت های ترافیکی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و یا یک طرفه شدن خودروها در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان تاب در ارتباط با اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان، یادآور شد: اجرای این محدودیت قرار بود از ساعت 13 اجرا شود که باتوجه به شرایط عادی ترافیک هنوز اجرا نشده و درصورت ترافیک سنگین در دستور کار قرار می گیرد.

وی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت یک طرفه کندوان هنوز اجرا نشد

محدودیت یک طرفه کندوان هنوز اجرا نشد