مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:002023-01-13سياسي

قیمت مرکبات در مازندران پایین است/ برگزاری سوگواری مرکبات توسط وزیر جهاد


نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از پایین بودن قیمت مرکبات در استان، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت محصولات باغی وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی در خطبه عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه مرکز مازندران در جمع نمازگزاران با اشاره به پایین بودن قیمت مرکبات در استان، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی در مازندران به جای برگزاری جشنواره مرکبات با این وضع افتضاحی که در قیمت مرکبات وجود دارد باید سوگواره برگزار کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه مرکبات روی دست باغداران ماند، افزود: من از مسئولان استانی و کشوری گلایه دارم، وقتی گفته می شود به 15 کشور همسایه می توان صادرات انجام داد و بازار خوبی داشت چرا نباید زمینه صادرات را به وجود آورد.

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید بر اینکه باید قیمت گذاری مناسبی روی مرکبات صورت گیرد، تصریح کرد: دولت امروز با مطالبه نارضایتی باغداران مواجه است که قیمت کم است و مدتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرکبات در مازندران پایین است/ برگزاری سوگواری مرکبات توسط وزیر جهاد

قیمت مرکبات در مازندران پایین است/ برگزاری سوگواری مرکبات توسط وزیر جهاد