مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:452023-01-13سياسي

ضعف در تبلیغات و جهاد تبیین/کار تحولی فرهنگ ساز انجام دهیم


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه ما در حوزه تبلیغات و جهاد تبیین ضعف داریم، اظهارکرد: در این زمینه باید کارهای تحولی و فرهن ساز انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن مشرفی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما به یک انحطاط تاریخی پایان داد، اظهار کرد: در دوران رژیم پهلوی تعداد مشروب فروشی ها و افراد دارای فساد اخلاقی از زنان تحصیل کرده و تعداد کتابخانه ها بیشتر بود.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه در دوران حکومت رژیم پهلوی فعالیت های تولیدی صنعتی رونق چندانی نداشت، بیان کرد: با این حال 40 کارخانه تولید مشروب فعالیت داشتند.

مشرفی با تأکید بر اینکه استکبار باید پاسخگوی کودکان کشته شده در غزه باشد، ادامه داد: غرب در مورد کودکانی که گورهای دسته جمعی آنان پیدا شده است نیز باید جوابگو باشد.

وی گفت: امروزه کشورهایی حرف از آزادی بیان می زنند که در مورد موضوع هلو کاست فیلسوف مشهور آقای روژه گارودی را زندانی کردند.

امام جمعه موقت بیرحند با بیان اینکه غرب توهین و جسارت به مقدسات مذهبی را آزادی بیان می داند، گفت: توهین های نشریه شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی و توهین آنان به جایگاه پیامبران و مقدسات مذهبی لکه ننگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در تبلیغات و جهاد تبیین/کار تحولی فرهنگ ساز انجام دهیم

ضعف در تبلیغات و جهاد تبیین/کار تحولی فرهنگ ساز انجام دهیم