مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:402023-01-13سياسي

نواب صفوی ها خودباوری را در ایرانیان زنده کردند


امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز شاهد رشد ایران اسلامی در زمینه های مختلف علم و تکنولوژی، هستیم، یکی از دلایل رسیدن به این نقطه را ایثار و مجاهدت و از خودگذشتگی شهدایی نظیر نواب صفوی ها دانست که خودباوری را در ایران و ایرانی زنده کردند.

- آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت صدیقه کبری(س) و امام خمینی(ره)، گفت: ایران عزیز برای همیشه مدیون تلاش ها و مجاهدت های ایشان است.

او با بیان اینکه وصف همه ویژگی های حضرت زهرا(س) قابل احصاء نیست، افزود: روز قیامت وقتی این بزرگ بانوی اسلام وارد عرصه محشر می شود بر مرکبی از نور حرکت می کند و می گویند خلایق احترام کنید که بی بی دو عالم آمده اند.

مقام حضرت زهرا (س) برای ما که نسل در نسل با محبت زهرا و اولادش به دنیا آمده ایم و رشد کرده ایم، مایه امیدواری است.

آیت الله دژکام همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فداییان اسلام به ویژه شهادت نواب صفوی و یارانش، بیان کرد: اینها برای عزت ایران و اسلام خیلی تلاش کردند و اکنون هم اگر یادی از شهدای بزرگوار می کنیم برای اینست که خودمان از آنها یاد بگیریم.

او ادامه داد: این مرد بزرگ (نواب صفوی) به کمک یارانش روزی که در مجلس ایران، ایران و ایرانی توسط نخست وزیر وقت تحقیر می شد، به میدان آمدند و جلوی آن کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواب صفوی ها خودباوری را در ایرانیان زنده کردند

نواب صفوی ها خودباوری را در ایرانیان زنده کردند