مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:352023-01-13سياسي

روایتی از حماسه سازی غیور مردان کرمانشاهی در شب قدر انقلاب اسلامی


عملیات کربلای 5 از بزرگترین عملیات ها در جنگ تحمیلی بود که حضور و ایثار سرداران شهیدی از خطه دروازه نجف، این حماسه بزرگ را در یاد و خاطره مردم این دیار ماندگار کردند.

- خبرگزاری مهر -گروه استان ها-رویا متکیایی: ایام سخت و پر تلاطم جنگ تحمیلی با رشادت ها و جانفشانی های دلاور مردان ایران اسلامی به عملیات کربلای 5 رسید و زمستان و دی ماه، یادآور حماسه عظیم کربلای 5 است که در تاریخ دفاع مقدس به عنوان عملیاتی سرنوشت ساز جاودانه شد و نام دلیر مردانی از استان کرمانشاه بر صفحه تاریخ این عملیات می درخشد.

رزمندگان بی ادعا و ایثارگرانی که با شهادت خود سفیر عشق شدند و ارباب عشق امام حسین (ع) را در وادی عشاق کربلا ملاقات کردند و از کربلای 5 برای رسیدن به محبوب خویش گذر کردند.

حضور گردان تبوک تیپ نبی اکرم (ص) از کرمانشاه در کربلای 5 نام و یاد رزمندگان گردان تبوک تیپ نبی اکرم (ص) و فرماندهان شهیدی همچون اسمعلی فرهنگیان، و شهیدان والا مقام این عملیات از شهید محمد حسین باقری، اصغر سیبی، شهاب خالصی، حجت الله احمدی حمیدرضا شهلایی، یوسف باباخانی، روضان مرادی، مرتضی اعتمادیان، وحید حمزه ای هرسینی، نادر قبادی، محمدجواد فاتح فر، نادر براخاصی، علی اصغر سلطان آبادی، حمزه جهان بیگی، فارس خاروندن و ابراهیم یزدانفر و دیگر غیور مردانی که از دروازه نجف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از حماسه سازی غیور مردان کرمانشاهی در شب قدر انقلاب اسلامی

روایتی از حماسه سازی غیور مردان کرمانشاهی در شب قدر انقلاب اسلامی