مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:252023-01-13ورزشي

فوتبال همدان «مریض» است/هیچ پزشکی درمان آن را گردن نمی گیرد


فوتبال دیار هگمتانه وضعیت خوبی ندارد؛شکست هایش برای هفته اخیر یا دو هفته قبل و سه هفته قبل نیست! فوتبال همدان خیلی وقت است که به کما رفته و هیچ پزشکی درمان آن را گردن نمی گیرد؛ - فوتبال همدان مریض است/هیچ پزشکی درمان آن را گردن نمی گیرد ایسنا/همدان فوتبال دیار هگمتانه وضعیت خوبی ندارد؛شکست هایش برای هفته اخیر یا دو هفته قبل و سه هفته قبل نیست! فوتبال همدان خیلی وقت است که به کما رفته و هیچ پزشکی درمان آن را گردن نمی گیرد؛ گویا از آن قطع امید کرده اند و یا حتی ارزشی برایش قائل نمی شوند.

شکست های هفته اخیر نمایندگان استان، فوتبال همدان را در معرض سقوط به تهِ دره و فروپاشی رسانده، اگر وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان و سردار زند ملایر را فاکتور بگیریم وضعیت قهرمان اسبق آسیا در همدان بحرانی بوده و در مرحله فروپاشی قرار گرفته است.

تیم فوتبال شهرداری همدان با بودجه ای محدود همچنان برای بقا در لیگ دسته اول می جنگد و در جام حذفی با شکست در ضربات پنالتی برابر حریف حذف می شود.

پاس در خانه حریف یک تساوی سخت کسب می کند و در اواسط جدول لیگ دو به سختی نفس می کشد.

سردار زند ملایر شکست می خورد و از جمع مدعیان گروه خود در لیگ دسته سه خارج می شود؛ اینها خلاصه ای از هفته اخیر فوتبال همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال همدان «مریض» است/هیچ پزشکی درمان آن را گردن نمی گیرد

فوتبال همدان «مریض» است/هیچ پزشکی درمان آن را گردن نمی گیرد