مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:202023-01-13سياسي

پشت پرده اهانت به «ولی فقیه»، بی نتیجه ماندن فتنه اخیر برای دشمنان است


پشت پرده اهانت نشریه فرانسوی بی نتیجه ماندن فتنه های دشمنان در اتفاقات اخیر در کشور است؛ بنابراین همه وظیفه داریم در مقابل این اقدامات دشمنان تبیین و روشنگری کنیم و دست های پشت پرده این اتفاقات را به مردم نشان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام مسلمی زاده امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دراوج قله ایمان و ارزش ها بوده و از درجات والایی برخوردار است و سوره کوثر در شأن آن حضرت نازل شد که زهرا (ع) کوثر خداست و عالمه ای است که علم خود را در مکتب و کلاسی نیاموخت جز آن که پرورش یافته دامان وحی و پیامبر اکرم اسلام(ص) بودند.

وی گفت: زنان و دختران و مادران ما از مکتب حضرت فاطمه(س) درس تقوا، عصمت و طهارت روح را آموختند و حضرتش را الگوی زندگی خود قرارداده و خواهند داد، اما جهان غرب و استکبار امروز ناجوانمردانه به اسم آزادی به جایگاه زنان جفا کرده است و گناه بزرگی در مورد جنسیت زن مرتکب شده و عزت آنان را در بی بندو باری و کمرنگ جلوه دادن ارزش های دینی و اسلامی و انسانی ترویج داده و می دهد.

خطیب جمعه سیرجان در واکنش به اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو عنوان کرد: دشمنی با راه حق و حقیقت از صدر اسلام تا به امروز وجود داشته و می بینیم که همواره کسانی که منطق نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اهانت به «ولی فقیه»، بی نتیجه ماندن فتنه اخیر برای دشمنان است

پشت پرده اهانت به «ولی فقیه»، بی نتیجه ماندن فتنه اخیر برای دشمنان است