مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:052023-01-13سياسي

تلاش آمریکا برای خاموش کردن انقلاب اسلامی راه به جایی نمی برد


آمریکا با تحریم، نفوذ و اسلام ستیزی و در راس همه آنان با تبلیغات برای خاموش کردن انقلاب اسلامی راه به جایی نمی برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار اظهار داشت: در 19 دی امسال مردم قم بعد از وقفه دو ساله توفیق تشرف به محضر رهبر معظم انقلاب را پیدا کردند.

امام جمعه قم با اشاره به مهمترین بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم گفت: رهبری تاکید کردند که حوادث تحولی در تاریخ را باید زنده نگه داشت و حادثه قیام 19 دی مردم قم جهادی بزرگ بود و هدف این جهاد بزرگ نیز آن بود که ایران اسلامی را از چنگال غرب خارج کند.

وی افزود: این قیام می خواست هویت تاریخی ایران را احیا کند و دشمن به هراس افتاد و از راهبردهای جریان باطل نیز کتمان ایام الله است که قرآن کریم تاکید دارد باید یادآور این روزها بود.

امام جمعه قم بیان داشت: درس های قیام نوزده دی فراوان است که سرعت عمل در ادای تکلیف و به جان خریدن خطر و اقدام به هنگام در قیام مردم قم بسیار اثر گذار بوده است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: آمریکا با تحریم و نفوذ و اسلام ستیزی و در رأس همه آنان با تبلیغات برای خاموش کردن انقلاب اسلامی اقدام کرد که با حضور ملت همیشه در صحنه، بصیر و آگاه ایران اسلامی تاکنون غلطی نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا برای خاموش کردن انقلاب اسلامی راه به جایی نمی برد

تلاش آمریکا برای خاموش کردن انقلاب اسلامی راه به جایی نمی برد