مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:012023-01-13سياسي

ائمه جمعه کرمان توهین نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک و گرامیداشت ولادت حضرت زهرا علیهاالسلام و امام خمینی(ره) اظهار کرد: موج گسترده و سنگین تبلیغات رسانه ای غرب همیشه بر این مبنا بوده است که بگوید زن در جمهوری اسلامی ایران همواره تحت شدیدترین فشارها قرار دارد و از آزادی های قانونی و شرعی خودش محروم است و در مقابل زنان در غرب از همه آزادی های خودشان برخوردار و در حقوق خودشان برابر با مردان در حال تهیه مسیر های پیشرفت و ترقی هستند.

زن انسان ساز و مایه پیشرفت جامعه است وی ادامه داد: آن چیزی که امروز به عنوان آزادی زن در دنیا، از سوی فرهنگ منحط غربی بند شده است بر پایه این است که زن را در معرض دید مرد قرار دهند، آیا این است معنای آزادی زن، کرامت و حقوق مربوط به زن؟  بامری با بیان نقش زن والای زن در اسلام افزود: عنایتی که اسلام به بانوان دارد بیشتر از عنایتی است که به مردان دارد.

قرآن انسان ساز است زن هم انسان ساز است اگر زن های انسان ساز از ملت ها گرفته شوند ملت ها شکست می خورند.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: آن خدمتی که مادر به جامعه می کند از خدمت معلم نیز بالاتر است، چراکه صلاح و فساد یک جامعه از صلاح و فساد زنان در جامعه سرچشمه می گیرد و زن تنها موجودی است که می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان توهین نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند

ائمه جمعه کرمان توهین نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت و ولایت را محکوم کردند