مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:402023-01-13ورزشي

آماده شنیدن درد دل های ورزشکاران هستیم


سفرهای استانی و حضور در بین مردم می تواند زمینه رفع بهتر و بیشتر مشکلات را فراهم آورد و دولت مصمم به حل مشکلات مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حمید سجادی، ظهر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد اظهار کرد: در رویکرد جدید رییس جمهوری پیگیری مصوبات سفرهای استانی در دستور کار است؛ اینکه مصوبات تا چه حد تأمین اعتبار شده و چند درصد پیشرفت کار را شاهد بوده ایم.

وی با شنیدن مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان در شهرستان بهاباد، تصریح کرد: آمده ایم که صحبت ها و درد دل ورزشکاران و جوانان را بشنویم، ببینیم و در نهایت با بررسی و چاره اندیشی برای آن، مشکلات موجود بر سر راه حوزه ورزش و جوانان بهاباد را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه تلاش می کنیم تا مشکلات مردم در دورافتاده ترین نقطه کشور رفع شود، افزود: گزارش سفر به صورت تفصیلی به رییس جمهور انعکاس داده خواهد شد.

شنیدن حرف مردم از نزدیک و لمس مشکلات آن ها در رویکرد رییس جمهور است.

سجادی با اشاره به اینکه میدانیم سفرهای استانی هزینه های هنگفتی را بر دولت متحمل می کند، ادامه داد: با توجه به هموارتر شدن حل مشکلات مردم با شنیدن و دیدن آن ها از نزدیک و تأکید رییس جمهور بر ارتباط گیری با مردم به استان ها می آییم؛ این حضور می تواند زمینه رفع بهتر و بیشتر مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شنیدن درد دل های ورزشکاران هستیم

آماده شنیدن درد دل های ورزشکاران هستیم