مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:252023-01-13ورزشي

قارداشی: امیدوار به کسب سهمیه جهانی نوشاد عالمیان هستیم


رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به وضعیت نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه جهانی گفت: سیستم مسابقات و پیش بینی آن خیلی پیچیده است اما نسبت به جهانی شدن او امید زیادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقات تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در حالی امروز در دوحه به پایان می رسد که طی روزهای گذشته در بخش دوبل، ترکیب برادران عالمیان و هدایی و احمدیان صاحب سهمیه حضور در رقابت های سال جاری شدند.

در بخش انفرادی هم نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان به این سهمیه دست یافتند اما نوشاد عالمیان به خاطر شکست برابر اویکاوا میزوکی ژاپنی، کسب سهمیه خود را منوط به رنکینگ جهانی و ارتقا در آن کرد.

البته در چارچوب همین رقابت ها امروز نوشاد عالمیان با هو کیت از هنگ کنگ که در رده 112 جهان قرار دارد، دیدار می کند اما اینکه این رقابت ها و نتیجه به دست آمده چه تاثیری بر وضعیت نوشاد عالمیان خواهد شد، به صورت دقیق مشخص نیست.

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: سیستم کسب سهمیه از مسابقات انتخابی خیلی پیچیده است.

برای اولین بار است که این رقابت ها برگزار می شود و نمی توان با اطمینان از شیوه مسابقات و نتایج و تصمیم گیری ها برای آن صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قارداشی: امیدوار به کسب سهمیه جهانی نوشاد عالمیان هستیم

قارداشی: امیدوار به کسب سهمیه جهانی نوشاد عالمیان هستیم