مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:152023-01-13سياسي

رییسی: غرب مشکل کجای دنیا را حل کرده که کشور ما دومین آن باشد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر دولت مردمی به استان یزد به شهرستان خاتم رفت و در اجتماع پرشور مردم این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت یاد شهدای یزد .

- رییس جمهور گفت: کشور های غربی در کجای دنیا مشکل کشوری را حل کرده اند که کشور ما دومین آن باشد؟ آن ها هر جا که حضور پیدا کرده اند برای منافع خود و غارت منابع کشور ها همچون کشور های آفریقایی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر دولت مردمی به استان یزد به شهرستان خاتم رفت و در اجتماع پرشور مردم این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت یاد شهدای یزد بویژه شهرستان خاتم و همچنین تشکر صمیمانه از استقبال گرم و پرشور مردم این شهرستان از کاروان دولت مردمی، گفت: این استقبال و تجلیل شما مردم عزیز از کاروان دولت مردمی به منزله اعلام آمادگی برای حضور در صحنه های مختلف است و معنای آن این است که مردم شهرستان خاتم همچنان که از ابتدای انقلاب مدافع نظام و ارزش های انقلاب اسلامی بوده اند و در این مسیر ثابت قدم اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: غرب مشکل کجای دنیا را حل کرده که کشور ما دومین آن باشد؟

رییسی: غرب مشکل کجای دنیا را حل کرده که کشور ما دومین آن باشد؟