مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 13:012023-01-13سياسي

گلستان غرق نور و سرور شد


استان گلستان در سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) غرق در نور و شادی بود و در جای جای این منطقه آیین های جشن و سرور برگزاری شد.

- گرگان- استان گلستان در سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) غرق در نور و شادی بود و در جای جای این منطقه آیین های جشن و سرور برگزاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در شامگاه و سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) اهالی گلستان با آذین بندی و چراغانی کردن خیابان ها و برخی کوچه ها و تبریک به یکدیگر این عید را گرامی داشتند.

پارچه های حاوی پیام تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) بر سر در اکثر واحدهای صنفی و ادارات و نهادهای گلستان نصب شده است.

در بسیاری از نقاط گلستان به همت گروه های متعدد مردمی ایستگاه های صلواتی ایجادشده و با شیرینی و شربت از شهروندان پذیرایی می شود.

سخنرانان آیین های جشن میلاد ام ابیها در خصوص فضائل و ویژگی های شخصیتی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) سخنرانی کردند.

امامزادگان و بقاع متبرک گلستان میزبان خیل بی شمار علاقه مندان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت بود و مداحان در خصوص شخصیت حضرت زهرا در مساجد و حسینیه ها مدیحه سرایی کردند.

سراسر زندگانی صدیقه طاهره (س)، مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است، ایشان با امام علی (ع) پیشوای اول شیعیان ازدواج کرد و در تمام برهه های حساس زندگی در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان غرق نور و سرور شد

گلستان غرق نور و سرور شد