مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:502023-01-13سياسي

غربی ها مشکل کدام کشور را حل کرده اند که کشور ما دومین آن باشد؟


کشورهای غربی در کجای دنیا مشکل کشوری را حل کرده اند که کشور ما دومین آن باشد؟ آنها هر جا که حضور پیدا کرده اند برای منافع خود و غارت منابع کشورها همچون کشورهای آفریقایی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر دولت مردمی به استان یزد به شهرستان خاتم رفت و در اجتماع پرشور مردم این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت یاد شهدای یزد بویژه شهرستان خاتم و همچنین تشکر صمیمانه از استقبال گرم و پرشور مردم این شهرستان از کاروان دولت مردمی، گفت: این استقبال و تجلیل شما مردم عزیز از کاروان دولت مردمی به منزله اعلام آمادگی برای حضور در صحنه های مختلف است و معنای آن این است که مردم شهرستان خاتم همچنان که از ابتدای انقلاب مدافع نظام و ارزش های انقلاب اسلامی بوده اند و در این مسیر ثابت قدم اند.

رییس جمهور اظهار کرد: این حضور پرشور شما به دوستان انقلاب پیام امیدواری و به دشمنان پیام یأس و ناامیدی می دهد که بارها نسبت به ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شده اند.

رییسی در ادامه با بیان اینکه شهرستان خاتم مشکلاتی دارد، اما این مشکلات باعث ایجاد سستی در دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی در میان مردم آن نشده است، تصریح کرد: امروز در کشور ما آنچه مشاهده می شود، اتکال به خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها مشکل کدام کشور را حل کرده اند که کشور ما دومین آن باشد؟

غربی ها مشکل کدام کشور را حل کرده اند که کشور ما دومین آن باشد؟