مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:312023-01-13اقتصادي

نرخ تعرفه گاز صنایع تبدیلی کشاورزی اصلاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، مجتبی دهقان پور در حاشیه آیین کلنگ زنی میدان عرضه دام شهرستان مرودشت تصریح کرد: تعرفه گاز صنایع تبدیلی از متر مکعبی 190 تومان به 500 تومان افزایش پیدا کرده بود که این افزایش بها  نگرانی تولید کنندگان را در پی داشت، با پیگیری های انجام شده به قیمت سابق بازگشت.

وی؛ این اقدام را مایه امید و اطمینان بخشی به فعالان حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی برای استمرار تولید عنوان کرد.

دهقانپور با اشاره به دغدغه دامداران در زمینه بهای شیر تصریح کرد: درصدد هستیم با تزریق نقدینگی به شرکت پگاه بخشی از دغدغه تولید کنندگان در این عرصه نیز مرتفع شود.

او با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زمینه افزایش عملکرد مزارع شتوی ابراز کرد: در سال زراعی جدید، مصرف کود های پایه را افزایش داده ایم و شاهد رشد 137 درصدی در این زمینه هستیم که بهبود عملکرد و افزایش مقاومت گیاه به تنش های محیطی را در بر خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به برخی از مشکلات موجود در مرغداری ها نیز افزود: چند روزی است که خرید مرغ را از طریق اتحادیه آغاز کرده ایم و با افرادی که توانایی خرید مرغ مازاد را دارند جلساتی برگزار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تعرفه گاز صنایع تبدیلی کشاورزی اصلاح شد

نرخ تعرفه گاز صنایع تبدیلی کشاورزی اصلاح شد