مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:302023-01-13سياسي

ساماندهی افراد کارتن خواب به صورت 24 ساعته


شهردار منطقه 13 تهران از سرکشی مستمر و گشت های 24 ساعته در محلات سیزده گانه به منظور جمع آوری افراد کارتن خواب خبر داد.

- محمدهادی علی احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه ریزی مناسبی برای ساماندهی معتادان متجاهر و کارتن خواب ها از سوی اداره امور آسیب های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 انجام شده است و گشت های این منطقه با همکاری شهرداران شب نواحی چهارگانه و اداره امور آسیب های اجتماعی متشکل از کارشناس و مدد کار به صورت 24 ساعته به ویژه در شب های سرد سال در معابر محلات بازدید و در صورت مشاهده افراد کارتن خواب سریعاً به وضعیت آن ها رسیدگی می شود.

شهردار منطقه 13 تهران افزود: علاوه بر سرکشی های مداوم در محلات، طرح حامی شهر نیز در راستای ابلاغیه سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی از ساعت 21 شب تا پنج صبح با استفاده از یک دستگاه خودروی ون و حضور مدد کاران اجتماعی کار خدمات رسانی در این راستا را انجام می دهند.

وی اظهار کرد: منطقه 13 از جمله مناطقی است که پدیده کارتن خوابی کمتر به چشم می خورد و میانگین روزانه جمع آوری افراد پایین است.

علی احمدی به مشارکت شهرداری منطقه 13 در جمع آوری معتادان متجاهر نیز در شش ماهه دوم سال اشاره کرد و گفت: این طرح توسط کلانتری و با همکاری اداره امور آسیب های اجتماعی در محدوده اجرایی و ضمن جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی افراد کارتن خواب به صورت 24 ساعته

ساماندهی افراد کارتن خواب به صورت 24 ساعته