مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:202023-01-13سياسي

جبران خسارت سرمازدگی باغات در دستور کار قرار دارد


وزیر جهاد کشاورزی در راستای دومین سفر ریاست جمهوری به استان یزد ضمن بازدید از باغات خسارت دیده شهرستان مروست بر لزوم بکارگیری راهکارهای پیشگیری از سرمازدگی تاکید کرد.

- سید جواد ساداتی نژاد امروز جمعه 23 دیماه در جریان سفر رییس جمهور به استان یزد، از طرح های کشاورزی شهرستان مروست و باغات خسارت دیده از سرمازدگی در این شهرستان بازدید کرد و گفت: من خود فرزند کشاورز هستم و گرفتاری ها و مشکلات شما برای من قابل درک است.

وی بر لزوم بکارگیری راهکارهای پیشگیری از سرمازدگی تاکید و بیان کرد: به منظور حمایت از کشاورزان واستمرار کار آنها در نشست با رییس جمهور موضوع استهمال وام کشاورزان و عشایر مطرح خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی با وعده پیگیری سوخت مورد نیاز کشاورزان و همچنین مشکلات آب و برق این بخش از طریق وزرای مربوطه، در رابطه با عشایر نیز اظهار کرد: دامدار کارت را مجدداً راه اندازی کرده و 3200 میلیارد تومان در فاز جدید منظور شده که باید برش استانی آن توسط جهادکشاورزی استان دنبال شود.

ساداتی نژاد در پایان نیز از تصویب اعتباری برای جبران خسارات ناشی از سیل قنوات در سفر حال حاضر رییس جمهور به استان یزد خبر داد.

گفتنی است؛ سرمازدگی بی سابقه و کم نظیر سال زراعی 1401-1400 که از 27 اسفند الی 11 فروردین ماه به وقوع پیوست خسارتی بالغ بر 52 هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت سرمازدگی باغات در دستور کار قرار دارد

جبران خسارت سرمازدگی باغات در دستور کار قرار دارد