مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 12:052023-01-13سياسي

برپایی رزمایش فاطمی با 1هدای هزار و 500 چادر در مازندران


در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) رزمایش فاطمه توسط یک موسسه خیریه با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد در این رزمایش هزار و 500 چادر به بانوان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در رزمایش اهدای  هزار و  500 چادر فاطمی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز تولد امام راحل و گرامیداشت روز زن و مادر، اظهار کرد: آرزوی توسعه و تقویت فرهنگ فاطمی در جامعه و توفیقات بیشتر جامعه بانوان و الگوگیری از ایشان را داریم.

وی افزود: یک موسسه خیریه با ابتکار عمل کار خوبی را انجام دادند به همین مناسبت هزار و   500 چادر برای بانوان تهیه کردند که جای تقدیر دارد.

محمدی لایینی بیان کرد: یکی از بهترین کارها این است که ویژگی حضرت فاطمه حضرت فاطمه زهرا(س) را در جامعه ترویج کنیم که گل سرسبدش مساله حجاب و عفاف و حجاب برتر است.

وی هشدار داد: دشمنان ما می خواهند سوژه ها را تضعیف کنند و فرهنگ برهنگی که خودشان تجربه کردند و تلخی هایش را چشیدند و هنوز هم پیامدهای منفی آن را می چشند می خواهند امروز در جوامع دیگر از جمله جامعه ما نهادینه سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نهادهایی قدام خیرخواهانه در جهت توسعه فرهنگ حجاب و عفاف انجام می دهند و با این شرایط اهدای چادر می کنند یک گام بسیار موثر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی رزمایش فاطمی با 1هدای هزار و 500 چادر در مازندران

برپایی رزمایش فاطمی با 1هدای هزار و 500 چادر در مازندران