مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:512023-01-13سياسي

وزیر جهاد کشاورزی: خسارت سرمازدگی باغات کشاورزان جبران می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید جواد ساداتی نژاد پیش از ظهر امروز در ادامه سفر خود به شهرستان مروست، در بازدید از باغات خسارت دیده این شهرستان بر لزوم بکارگیری راهکار های پیشگیری از سرمازدگی تاکید و اظهار کرد: با تمام ظرفیت پای کار کشاورزان هستیم.

وی افزود: امیدواریم با مصوبات دومین سفر رییس جمهور به استان یزد، بتوانیم گامی برای حل مسائل و مشکلات باغداران منطقه برداریم.

راهکار طولانی مدت برای مقابله با سرمازدگی، استفاده از گونه های مقاوم است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم با توجه به سفر پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه به استان، بخشی از خسارات وارده در قالب امهال تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان و اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت جبران شود.

ساداتی نژاد با بیان اینکه کار کشاورزی سختی و مشکلات خاصی دارد اظهار کرد: کار کشاورزی شغلی است که خداوند رزق مردم را از طریق آنها به دست مردم می رساند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دنیا دچا مشکل شده است، در ایران هیچ کمبودی نداشتیم اما کشاورزان به دلیل ذات کار کشاورزی، مشکلات بسیاری را تحمل کردند.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: باید کمیته ای در منطقه مروست مستقر شود و با تعامل با استان های دیگر که در زمینه مشکلاتی نظیر سرمازدگی اقدامات خوبی داشته اند، بتوانیم در این زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: خسارت سرمازدگی باغات کشاورزان جبران می شود

وزیر جهاد کشاورزی: خسارت سرمازدگی باغات کشاورزان جبران می شود