مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:402023-01-13فرهنگي

انتصاب قائم مقام نمایشگاه کتاب و معرفی نامزدهای جایزه جلال


انتصاب قائم مقام نمایشگاه پیش روی کتاب تهران و معرفی نامزدهای جایزه جلال آل احمد از جمله اخبار مهم حوزه کتاب و نشر در این هفته هستند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: این هفته در مرور رویدادهای مهم حوزه کتاب و ادبیات نگاهی به ده خبر مهم داشته ایم که سهم زیادی از آنان را خانه کتاب و ادبیات ایران به خود اختصاص داده است به طوری که چهار خبر مهم از جمله معرفی نامزدهای پانزدهمین جایزه جلال آل احمد، آغاز ثبت نام بخش بین الملل نمایشگاه کتاب تهران، اختصاص اعتبار خرید از سامانه خرید از کتابفروشی به اهالی قلم، انتصاب قائم مقام نمایشگاه کتاب را شامل می شود.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: انتصاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باغ کتاب تهران مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور حکمی رضا مجدی را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل مؤسسه باغ کتاب تهران منصوب کرد.

انتقال اسناد هلال احمر به سازمان اسناد و کتابخانه ملی اداره کل فراهم آوری و ارزشیابی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، در اجرای قانون و مقررات اسناد ملّی و اجرای برنامه ها و سیاست های سازمان در حوزه اسناد ملّی ایران، تعداد 433 کارتن از اسناد ارزشمند و بسیار مهم جمعیت هلال احمر را پس از ارزشیابی، شناسایی، تفکیک و بسته بندی به مخازن اسناد آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب قائم مقام نمایشگاه کتاب و معرفی نامزدهای جایزه جلال

انتصاب قائم مقام نمایشگاه کتاب و معرفی نامزدهای جایزه جلال