مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:102023-01-13اجتماعي

آبشار اخلمد منجمد شد


بخشدار مرکزی چناران از منجمد شدن آبشار اخلمد در این شهرستان به دلیل سرمای شدید خبر داد.

- رضا داروغه در گفت وگو با ایسنا گفت: روز گذشته سرمای شدید و برودت هوا سبب یخ زدن آبشار و رودخانه اخلمد در این شهرستان شد.

وی اظهار کرد: آبشار اخلمد یکی از زیبایی های طبیعت در روستای اخلمد چناران است که به دلیل کوهستانی بودن در تمام فصول دارای آب و هوای بسیار مطلوبی است.

بخشدار مرکزی چناران افزود: آبشار اخلمد از دو آبشار بلند کنار هم تشکیل شده که هر کدام بالای 40 متر ارتفاع دارند و به دلیل سرمای شدید هر دو آبشار منجمد شده اند.

داروغه با اشاره به سرمای شدید و برودت هوا در منطقه کوهستانی اخلمد، بیان کرد: آب رودخانه اخلمد از ابتدای مسیر به ویژه در محل آبشارهای زیبای این رودخانه یخ زده و جلوه بسیار زیبا و باشکوهی از عظمت خدادادی طبیعت بهشت خراسان را به تصویر کشیده است.

وی مطرح کرد: سالانه 20 میلیون گردشگر داخلی و خارجی برای دیدن فضای بکر، زیبا و مفرح این رودخانه از این مسیر بازدید و در این منطقه ییلاقی اتراق می کنند.

آبشار اخلمد از آبشارهای استان خراسان رضوی، شمال شرقی ایران در شهرستان چناران و در 80 کیلومتری شمال غرب مشهد و 24 کیلومتری چناران در دامنه های رشته کوه بینالود و در دو کیلومتری روستای اخلمد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشار اخلمد منجمد شد

آبشار اخلمد منجمد شد