مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:052023-01-13بين الملل

عراق به دنبال مشارکت راهبردی با آلمان


نخست وزیر عراق در دیدار با نمایندگان شرکت های آلمانی گفت که عراق در پی شراکت راهبردی با آلمان در همه عرصه ها به خصوص انرژی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در دیدار با نمایندگان شرکت های آلمانی گفت که عراق در پی شراکت راهبردی با آلمان در همه عرصه ها به خصوص انرژی است.

وی در دیدار با نمایندگان شرکت های آلمانی در نشستی به دعوت اتاق بازرگانی مشترک آلمان و کشورهای عربی در برلین، اعلام کرد که دولت جدید عراق در پی افزایش مشارکت شرکت های آلمانی در روند بازسازی و توسعه زیرساخت های عراق است.

وی گفت که عراق به این شرکت ها به علت تخصص و خوشنامی شان اعتماد بسیار دارد و در پی شناسایی موانع پیشرفت در جذب سرمایه و برطرف کردن آنها با معیارهای جهانی است و برای فعالیت ها شرکت ها در خاک عراق تسهیلات قائل می شود.

السودانی تأکید کرد که دولت عراق صدور روادید برای سرمایه گذاران را آسان کرده و برای آنان ویزای فرودگاهی صادر می کند و از شرکت های آلمانی خواست که در بخش های گوناگون به خصوص انرژی های پاک و گاز و پتروشیمی در عراق سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق به دنبال مشارکت راهبردی با آلمان

عراق به دنبال مشارکت راهبردی با آلمان