مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:052023-01-13حوادث

امدادرسانی به مسافران 4 قطار مسافربری در مسیر فریمان _ مشهد


معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از امدادرسانی به مسافران 4 قطار مسافربری در مسیر فریمان _ مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از امدادرسانی به مسافران 4 قطار مسافربری در مسیر فریمان _ مشهد خبر داد.

سرهنگ جواد جهانشیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی برودت هوای منفی 19 درجه در مشهد و 28- درجه در شهرستان فریمان شب گذشته 22 دی ماه، کمپرسور 4 دستگاه قطار مسافربری در مسیر رفت و برگشت فریمان _ مشهد دچار یخ زدگی و حرکت قطارها در فواصل مختلف مختل شد.

وی بیان کرد: پس از گزارش موضوع به فوریت های پلیس 110 بلافاصله دستورات ویژه از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و هماهنگی های لازم جهت آماده باش فرماندهی انتظامی شهرستان های فریمان، کاشمر و تربت حیدریه انجام شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: در این عملیات با هماهنگی تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله محموله پتو برای مسافران که گرفتار برودت هوا و یخبندان شده بودند ارسال و با همت شرکت اتوبوسرانی مشهد 40 دستگاه اتوبوس به منظور انتقال مسافران به مشهد و حرم مطهر رضوی اعزام شدند .

جهانشیری بیان کرد: در این عملیات همچنین تیم های پلیس راه آهن خراسان رضوی جهت هماهنگی مناسب برای بهره گیری از توان و طرفیت موجود به حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به مسافران 4 قطار مسافربری در مسیر فریمان _ مشهد

امدادرسانی به مسافران 4 قطار مسافربری در مسیر فریمان _ مشهد