مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 11:002023-01-13ورزشي

«اتم» به خراسان جنوبی می آید


رویداد اتم برای اولین بار به خراسان جنوبی می آید تا ایده های موفق استان را شناسایی و به کشور معرفی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رویداد اتم که مخفف الگوها و تجربه های موفق است، برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود.

پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص انتشار برنامه ها و ایده های موفق در سطح کشور برای الگوگیری در سایر مناطق برنامه تلوزیونی رویداد اتم از شبکه یک سیما در راستای شناسایی و معرفی ایده های گروه های جهادی، مردمی و نخبگانی راهگشای حل مشکلات تولید و پخش می شود.

جعفر علی آبادی مسئول برگزاری رویداد اتم در خراسان جنوبی گفت: بعد از پخش مرحله اول برنامه اتم  از شبکه یک سیما، الان این برنامه وارد فاز جدیدی شده که مرحله استانی ضبط این برنامه در حال انجام است.

وی افزود: این رویداد با همکاری ستاد فرمان امام (ره)، معاونت ورزش و جوانان و با همراهی مجمع جهادگران خراسان جنوبی اجرا می شود تا اتم های بالقوه استان را در حوزه های مختلف شناسایی کند.

مسئول برگزاری رویداد اتم  در خراسان جنوبی تصریح کرد: رویکرد جدید برنامه استانی با تکیه بر پتانسیل جوان بومی و جهادی است که برگزاری هرچه بهتر آن را مستلزم حرکت و حضور جهادی همه مسئولان است تا در کمترین زمان ممکن بیشترین ثمر را برای استان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اتم» به خراسان جنوبی می آید

«اتم» به خراسان جنوبی می آید