مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 10:102023-01-13حوادث

تکرار توقف چند ساعته قطار مشهد/ مسافران قطار مشهد-تهران 9 ساعت حبس شدند


بیش از 9ساعت است که قطار مشهد به مقصد تهران در 20 کیلومتری شهر مشهد دچار نقص فنی شده و مسافران بدون توجه مسئولان و بدون امکانات در قطار سرما یخ زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بیش از 9 ساعت است که قطار شرکت مسافربری از شهر مشهد به مقصد تهران  در 20 کیلومتری مشهد متوقف شده و با وجود هوای سرد خراسان رضوی مسافران این قطار بدون هیچ گونه امکانات و پاسخگویی از سوی مسئولان مربوطه در قطار حبس شده اند.

در همین راستا یکی از مسافران در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: قطار مشهد - تهران قرار بود ساعت 10 و 20 دقیقه حرکت کند که در ابتدا با دو ساعت تاخیر مواجه شد و تمام مسافران بیش از 2 ساعت در سالن راه آهن مشهد معطل ماندند؛ در ساعت 12 و نیم قطار حرکت کرد اما بعد از یک ساعت در ایستگاه تپه سلام در نزدیکی مشهد متوقف شد و مسافران بیش از 9 ساعت است که در این قطار محبوس شدند.

وی افزود: متاسفانه بخاری در سه ساعت ابتدایی قطع بود و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی را می گذرانند؛ در این قطار مسافران زیادی از جمله نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارد اما متاسفانه از دیشب تا کنون هیچکس پاسخگوی مسافران نیست.

این مسافر قطار مشهد- تهران با بیان اینکه خدمت رسانی و پاسخگویی بسیار ضعیف است، اظهار کرد: ساعتی پیش بدون هیچگونه پاسخی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار توقف چند ساعته قطار مشهد/ مسافران قطار مشهد-تهران 9 ساعت حبس شدند

تکرار توقف چند ساعته قطار مشهد/ مسافران قطار مشهد-تهران 9 ساعت حبس شدند