مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:552023-01-13سياسي

وزیر جهادکشاورزی 20 هکتار گلخانه و نیروگاه خورشیدی را در مروست کلنگ زنی کرد


عملیات اجرایی 20 هکتار گلخانه و نیروگاه خورشیدی «اگری ولتاییک» در مجتمع گلخانه ای شهرستان مروست همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان یزد و با حضور «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.

- ایسنا/یزد عملیات اجرایی 20 هکتار گلخانه و نیروگاه خورشیدی اگری ولتاییک در مجتمع گلخانه ای شهرستان مروست همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان یزد و با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز جمعه 23 دیماه در بدو ورود به شهرستان مروست در یزد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد و در ادامه این طرح ترکیبی شامل گلخانه و نیروگاه خورشیدی را کلنگ زنی کرد.

وزیر جهادکشاورزی در گلزار شهدای مروست طی سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت، بیان کرد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

ساداتی نژاد افزود: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری یاد شهدا مروری است بر بیداری، ولایت پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهادکشاورزی 20 هکتار گلخانه و نیروگاه خورشیدی را در مروست کلنگ زنی کرد

وزیر جهادکشاورزی 20 هکتار گلخانه و نیروگاه خورشیدی را در مروست کلنگ زنی کرد